Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε επαναληπτικές ασκήσεις στο κίτρινο τετράδιο.
Στα
Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 23: «Επαναληπτικό μάθημα». Συγκεκριμένα,
κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 60-61
και στο Τ.Ε. τις σελίδες 22-23 .
ΓΛΩΣΣΑ
Από 4 φορές Αντιγραφή: Εγώ στολίζω το παράθυρο. στο
τετράδιο της Αντιγραφής.
Προαιρετικό Φυλλάδιο Σαββατοκύριακου
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Προαιρετικό Φυλλάδιο Σαββατοκύριακου
Για το μάθημα της Δευτέραςχρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Αντιγραφής, τετράδιο
Ορθογραφίας, Β.Μ. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό
ημερολόγιο.
Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την 4η
ενότητα: «Mε βάρκα
και σωσίβιο». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 64-65,στο Τ.Ε.
τις σελίδες 58 (Ωω) και 59 (άσκηση 2) καθώς και το 51ο Φυλλάδιο Γλώσσας.
Στα
Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 22: «Προβλήματα». Συγκεκριμένα,
κάναμε στο Τ.Ε. τις σελίδες 20-21
καθώς και το 51ο Φυλλάδιο
Μαθηματικών.
ΓΛΩΣΣΑ
Ανάγνωση στο Β.Μ.
σελίδα 64 (Νύχτωσε … περάσουμε;) και σελίδα 65 (άσκηση με το Ωω).
Από 4 φορές Αντιγραφή :Ω ω το μωρό και από 3 φορές Αντιγραφή: Ώρα
για χορό! στο τετράδιο της Αντιγραφής.
Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Εξάσκηση στα απλά προβλήματα.
Για το μάθημα της Παρασκευήςχρειαζόμαστε: τετράδιο Ορθογραφίας, τετράδιο Αντιγραφής, κίτρινο
τετράδιο , Β.Μ. Μαθηματικών, Τ.Ε. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς
και το σχολικό ημερολόγιο.
Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την 4η
ενότητα: «Moυ
χαρίζεις την ουρά σου;». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Τ.Ε. τις σελίδες 56-57 καθώς και το 50ο Φυλλάδιο Γλώσσας.
Ανάγνωση στο Τ.Ε.,
σελίδα 57 (ασκήσεις 2, 3 και 4).
Από 5 φορές Αντιγραφή :Μια κόκκινη παχουλή αλεπού.
στο τετράδιο της Αντιγραφής.
Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Εξάσκηση στα απλά προβλήματα.
Για το μάθημα της Πέμπτηςχρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας,
τετράδιο Αντιγραφής, Τ.Ε. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το
σχολικό ημερολόγιο.
Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την 4η
ενότητα: «Moυ
χαρίζεις την ουρά σου;». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 62-63 καθώς και το 49ο Φυλλάδιο Γλώσσας.
Στα
Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 21: «Προσθετική ανάλυση αριθμών
από το 6 μέχρι το 10». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Τ.Ε. τις σελίδες 18-19 .
ΓΛΩΣΣΑ
Ανάγνωση στο Β.Μ.
σελίδα 62 (τα πράσινα πλαίσια) και σελίδα 63 την άσκηση.
Από 4 φορές Αντιγραφή :ΟΥ ουη κούνια και από 3 φορές Αντιγραφή : Μια
ουρά από πούπουλα. στο τετράδιο της Αντιγραφής.
Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Εξάσκηση στις προσθέσεις έως το 10.
Για το μάθημα της Τετάρτηςχρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας,
τετράδιο Αντιγραφής, Β.Μ. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το
σχολικό ημερολόγιο.
Επανάληψη στους τακτικούς αριθμούς και στα διπλά
αθροίσματα.
Για το μάθημα της Τρίτηςχρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας,
τετράδιο Αντιγραφής, Τ.Ε. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το
σχολικό ημερολόγιο.
Παρασκευή 24 Νοεμβρίου 2023
Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε στο Ανθολόγιο«Ο Μέγας Αλέξανδρος και το Καταραμένο
φίδι». Συγκεκριμένα, κάναμε τις σελίδες 132-134 καθώς και επαναληπτικές
ασκήσεις στο κίτρινο τετράδιο.
Στα
Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 20: «Τα νομίσματα μέχρι το 10». Συγκεκριμένα,
κάναμε στο Τ.Ε. τις σελίδες 16-17.
ΓΛΩΣΣΑ
Από 5 φορές Αντιγραφή: Η πορτοκαλιά έχει πορτοκάλια.
στο τετράδιο της Αντιγραφής.
Η Ορθογραφία
θα είναι για την Τρίτη. Τη Δευτέρα θα γράψουμε το επαναληπτικό μας!
Προαιρετικό Φυλλάδιο Σαββατοκύριακου
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Προαιρετικό Φυλλάδιο Σαββατοκύριακου
Για το μάθημα της Δευτέραςχρειαζόμαστε: Ανθολόγιο (επιστροφή στο ράφι), Β.Μ. Μαθηματικών, κόκκινο
και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.
Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την 3η
ενότητα: «Στο ζαχαροπλαστείο του Γλυκόσαυρου». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Τ.Ε. τις σελίδες 54-55 καθώς και το 47οΦυλλάδιο Γλώσσας.
Στα
Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 20: «Τα νομίσματα μέχρι το 10». Συγκεκριμένα,
κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 54-55 καθώς
και το 47ο Φυλλάδιο
Μαθηματικών.
ΓΛΩΣΣΑ
Ανάγνωση στο Τ.Ε.,
σελίδα 54 τις ασκήσεις 6 και 7.
Από 5 φορές Αντιγραφή: Ο σκύλος είναι στη λίμνη.
Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.
ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ
Ξεκινήσαμε με τα παιδιά να
μαθαίνουμε τα νομίσματα καθώς και τη χρήση τους. Πρόκειται για ένα μάθημα
καθαρά βιωματικό, αφού αποτελεί κομμάτι της καθημερινής μας ζωής.Κάνουμε
εξάσκηση και στο σπίτι με κέρματα και χαρτονομίσματα (1λ., 2λ., 5λ.,
10λ.,20λ.,50λ., 1 ευρώ, 2 ευρώ, 5 ευρώ,
10 ευρώ). Πουλήστε τους κανένα πακέτο μπισκότα , το αγαπημένο τους βιβλίο ή
ακόμα και τα αγαπημένα τους παιχνίδια που δεν αποχωρίζονται ποτέ! Θα σας
παρακαλούσαμε να στείλετε από 3 άδειες
συσκευασίες από τρόφιμα για να ξεκινήσουμε τις αγοραπωλησίες μας και στην τάξη!
Για το μάθημα της Παρασκευήςχρειαζόμαστε: Ανθολόγιο (για όσα παιδάκια δεν το έχουν στο ράφι τους), Τ.Ε.
Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας, τετράδιο Αντιγραφής, κίτρινο τετράδιο , T.E.
Μαθηματικών, πράσινο τετράδιο, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό
ημερολόγιο.
Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την 3η
ενότητα: «Στο ζαχαροπλαστείο του Γλυκόσαυρου». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τη σελίδα 60 και στο Τ.Ε. τις σελίδες 52-53.
Στα
Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 19: «Οι τακτικοί αριθμοί – Τα
διπλά αθροίσματα». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Τ.Ε. τις σελίδες 14-15 καθώς και το 46ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.
ΓΛΩΣΣΑ
Ανάγνωση στο Τ.Ε.,
σελίδα 52 την άσκηση 2 και σελίδα 53 τις ασκήσεις 3, 4 και 5.
Από 5 φορές Αντιγραφή: Στα γενέθλια του κόκορα. στο
τετράδιο της Αντιγραφής.
Για το μάθημα της Πέμπτηςχρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας,
τετράδιο Αντιγραφής, Β.Μ. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το
σχολικό ημερολόγιο.