Παρασκευή 1 Μαρτίου 2024

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 1/3/2024

 







ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ!

Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε στο Τ.Ε. τη σελίδα 35 καθώς και το 98ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

 

Στα Μαθηματικά κάναμε το 97ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

 

ΓΛΩΣΣΑ

  •  Ανάγνωση στο Β.Μ., σελίδα 35 (Τι θησαυρούς … σπίτι μου) και στο Τ.Ε., σελίδα 35  τις ασκήσεις 1, 2 και 3.
  •  Από 3 φορές Αντιγραφή την πρόταση: Να πάω σ’ ένα μακρινό νησί, με τ’ άσπρο μου καράβι.
  • Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.
  •  Προαιρετικό Φυλλάδιο Σαββατοκύριακου.



ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  • Προαιρετικό Φυλλάδιο Σαββατοκύριακου.



Για το μάθημα της Δευτέρας χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας, τετράδιο Αντιγραφής, Τ.Ε. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο τετράδιο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.


 

Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

 

Πέμπτη 29 Φεβρουαρίου 2024

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 29/2/2024





 Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε στο Β.Μ τη σελίδα 35 καθώς και το 97ο Φυλλάδιο Γλώσσας.








Στα Μαθηματικά κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 42-43.



ΓΛΩΣΣΑ

  • Ανάγνωση στο Β.Μ., σελίδα 35 (Χθες … απάντησε ο θείος Παύλος).
  • Από 3 φορές Αντιγραφή την πρόταση: Είναι πράγματα που’ χω μαζέψει απ’ τα ταξίδια μου.
  •  Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.

 

Για το μάθημα της Παρασκευής χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας, τετράδιο Αντιγραφής,  κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.

 

Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2024

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

"Προγραμματισμός - ScratchJr STEM Educational Program"

Βιβλίο TecnhoWhiz σελ.10 - 11


Ασκήσεις βιβλίου σελ.10

Οι μαθητές απάντησαν γραπτώς στις ερωτήσεις του βιβλίου σε σχέση με τις εντολές και τη σωστή σειρά τους


Άσκηση βιβλίου σελ.11 

  • Δημιουργία ενός βυθού με ψάρια
    • Προσθήκη χαρακτήρων
    • Προσθήκη εντολών 




ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 28/02/2024




Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε επαναληπτικές ασκήσεις στο κίτρινο τετράδιο.

 

Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 46:«Προσθέσεις και αφαιρέσεις διψήφιων και μονοψήφιων αριθμών». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Τ.Ε. τις σελίδες 34-35 καθώς και το 96ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

 

ΓΛΩΣΣΑ

·        Από 3 φορές Αντιγραφή: Περιμένω πώς και πώς να έρθεις.

                      Μας στέλνει πού και πού κάποιο γράμμα του.

·        Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.

 

Για το μάθημα της Πέμπτης χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας, τετράδιο Αντιγραφής, Β.Μ. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.

Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2024

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 27/02/2024

 


Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε επαναληπτικές ασκήσεις στο 96ο Φυλλάδιο Γλώσσας.


Στα Μαθηματικά κάναμε στο Τ. Ε. τις σελίδες 32-33. Επίσης, κάναμε το κεφάλαιο 46: «Προσθέσεις και αφαιρέσεις διψήφιων και μονοψήφιων αριθμών». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 40-41 καθώς και το 95ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

 

                   

ΓΛΩΣΣΑ

·        Ανάγνωση στο Τ.Ε., σελίδα 34, τις ασκήσεις 1 και 2.

·        Από 3 φορές Αντιγραφή: Πού και πού κάθομαι και βλέπω έξω από το παράθυρο.

·        Άσκηση 1(επαναληπτικού χαρακτήρα)Γράφω 1 φορά: Ποιος ποια ποιο ποιοι ποιες ποια

·        Άσκηση 2(επαναληπτικού χαρακτήρα) Κλίνω το βοηθητικό ρήμα είμαι .

·        Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

·        Εξάσκηση στην πρόσθεση και αφαίρεση διψήφιου με μονοψήφιο.

 

Για το μάθημα της Τετάρτης χρειαζόμαστε: Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας, τετράδιο Αντιγραφής, Τ.Ε. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.

Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2024

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 26/2/2024

 



Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την 7η ενότητα: «Δώρα για την Ιωάννα». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Τ.Ε. τη σελίδα 34 καθώς και το  95ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

 

Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 45:«Χαράξεις, παζλ και μωσαϊκά». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 38-39. 






ΓΛΩΣΣΑ

  •   Ανάγνωση στο Β.Μ. το υπόλοιπο κομμάτι(Τώρα διάλεξε…γελώντας).
  • Από 3 φορές Αντιγραφή την πρόταση: Ποιος να πάρει το καπέλο; Ο ποντικός ή η κότα;.
  •  Άσκηση 1: Γράφω από 2 φορές τις ημέρες της εβδομάδας.
  •  Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.

 

 

Για το μάθημα της Τρίτης χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας, τετράδιο Αντιγραφής, Β.Μ. Μαθηματικών,T.E. Maθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.

Καλή εβδομάδα!

Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2024

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 23/2/2024


Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την 7η ενότητα: «Δώρα για την Ιωάννα». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τη σελίδα 34  καθώς και το 93ο Φυλλάδιο Γλώσσας.







Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 43 : «Επαναληπτικό μάθημα». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Τ.Ε. τις σελίδες 30-31 καθώς και το 93ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

 

 

ΓΛΩΣΣΑ

  •  Ανάγνωση στο Β.Μ.,σελίδες 34 (Λίγες μέρες …Ιταλία, είπε ο θείος Παύλος).
  •  Από 3 φορές Αντιγραφή :Ποιο πακέτο θα ανοίξεις; Το κόκκινο ή το πράσινο;
  •   Άσκηση 1 Φτιάχνω 2 προτάσεις με το διαζευκτικό ή.
  •  Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  • Κάνω εξάσκηση στις προσθέσεις με υπέρβαση της δεκάδας.

 

Για το μάθημα της Δευτέρας χρειαζόμαστε:Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας, τετράδιο Αντιγραφής, Β.Μ. Μαθηματικών,Τ.Ε.Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.

 

Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!

Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2024

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 22/2/2024

 


Σήμερα, στη Γλώσσα ασχοληθήκαμε με την Παραγωγή Γραπτού Λόγου. Γράψαμε γράμμα σε ένα αγαπημένο μας πρόσωπο που έχουμε καιρό να το δούμε.


Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 43 : «Επαναληπτικό μάθημα». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 34-35 καθώς και το 92ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

 

ΓΛΩΣΣΑ

  • Από 3 φορές Αντιγραφή : -Πώς θα πάτε εκδρομή;

                              -Νομίζω πως θα πάμε με το λεωφορείο.

  • Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.

 

Για το μάθημα της Παρασκευής χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας, τετράδιο Αντιγραφής, Τ.Ε. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.

Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2024

HMEΡΟΛΟΓΙΟ 21/2/2024

 


Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την 7η ενότητα: «Ένα γράμμα για την Ιωάννα». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Τ.Ε. τις σελίδες 32-33 καθώς και το Φυλλάδιο Γραμματικής – Τα πρόσωπα.

 

Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 42 : «Προσθέσεις με υπέρβαση της δεκάδας». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Τ.Ε. τις σελίδες 28-29 καθώς και το 91ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

 

 

ΓΛΩΣΣΑ

  •  Ανάγνωση στο Τ.Ε.,σελίδες 32-33 τις ασκήσεις 1,3,4 και 5.
  •  Από 3 φορές Αντιγραφή :   -Πού πας;

                                -Πάω στο λιοντάρι που με περιμένει.

  •  Από 1 φορά Αντιγραφή τα πρόσωπα: Εγώ, εσύ, αυτός/αυτή/αυτό, εμείς, εσείς, αυτοί/αυτές/αυτά.
  •  Άσκηση 1 Κλίνω το ρήμα ράβω σε όλα τα πρόσωπα ενικού και πληθυντικού αριθμού.
  • Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  • Κάνω εξάσκηση στις προσθέσεις με υπέρβαση της δεκάδας.

 

Για το μάθημα της Πέμπτης χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας, τετράδιο Αντιγραφής, Β.Μ. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.



ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

 "Προγραμματισμός - ScratchJr STEM Educational Program"


  • Άνοιγμα προγράμματος  ScratchJr
  • Δημιουργία νέου έργου
  • Δημιουργία κίνησης :
    • Δεξιά 
    • Επάνω
    • Αριστερά
    • Κάτω
  • Επιτόπου αναπήδηση χαρακτήρα
  • Ομιλία