Στα πλαίσια της Ευέλικτης Ζώνης και του project μας"Φυτολογία και Λαογραφία", διαβάσαμε τον μύθο του Μ. Κοντολέων "Το πορτοκάλι και μια ηλιαχτίδα". Στη συνέχεια, για να αποχαιρετήσουμε τον προτελευταίο μήνα του φθινοπώρου και να προϋπαντήσουμε τον Νοέμβρη, φτιάξαμε φυσικά αρωματικά για την τάξη μας με πορτοκάλι και γαρύφαλλο.
Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2019
Το πορτοκάλι & μια ηλιαχτίδα
Στα πλαίσια της Ευέλικτης Ζώνης και του project μας"Φυτολογία και Λαογραφία", διαβάσαμε τον μύθο του Μ. Κοντολέων "Το πορτοκάλι και μια ηλιαχτίδα". Στη συνέχεια, για να αποχαιρετήσουμε τον προτελευταίο μήνα του φθινοπώρου και να προϋπαντήσουμε τον Νοέμβρη, φτιάξαμε φυσικά αρωματικά για την τάξη μας με πορτοκάλι και γαρύφαλλο.
Τετάρτη 30 Οκτωβρίου 2019
Γλώσσα & Μαθηματικά 30-10-2019
Σήμερα στην τάξη κάναμε:
Γλώσσα στο Β.Μ. τις σελίδες 38-39 και στο Τ.Ε. τη σελίδα 32. Στο κίτρινο τετράδιο κάναμε τα φωνήεντα και δουλέψαμε κάποια παραδείγματα.
Μαθηματικά στο Τ.Ε. τις σελίδες 38-39 και το "ΦΥΛΛΑΔΙΟ 29".
Για την Πέμπτη έχουν:
στη Γλώσσα αντιγραφή και ορθογραφία το γράμμα Ρ ρ και τις λέξεις ρακέτα και κεράσι. Ανάγνωση στο Β.Μ., σελ. 38 " Η Ιωάννα!... σε παραλία πάνε". Το "ΦΥΛΛΑΔΙΟ 29".
στα Μαθηματικά ένα πρόβλημα στο πράσινο τετράδιο.
Παρασκευή 25 Οκτωβρίου 2019
28η Οκτωβρίου!
Ελληνάκια
Το Μάρτη περικάλεσα και το μικρό Νοέμβρη
τον Αύγουστο το φέγγαρο, κακό να μην μας εύρει.
Γιατ' είμαστε μικρά παιδιά, είμαστε δυο Ελληνάκια
μεσ' στα γαλάζια πέλαγα και στ' άσπρα συννεφάκια.
Γιατ' είμαστε μικρά παιδιά κι η αγάπη μας μεγάλη
που αν τη χωρέσουμε απ' τη μια, περσεύει από την άλλη.
Ποιος έχει λόγια να την πει τέτοιαν αγάπη
ποιος ξέρει μάγια να την κάνει βουητό
μεσ' στους αιώνες να χτυπάει σαν άγριο κύμα
και να μην έχει, να μην έχει τελειωμό.
Οδυσσέας Ελύτης
Στην Γλώσσα προχωρήσαμε στο Β.Μ., σελ. 36-37 και κάναμε το "ΦΥΛΛΑΔΙΟ 26".
Στα Μαθηματικά προχωρήσαμε στο Τ.Ε., σελ. 36-37.
Για την Τρίτη έχουν:
Στη Γλώσσα ανάγνωση στο Β.Μ. σελ. 36 όλα τα μπλε και την πρόταση: "Λες να είναι νυχτερίδα;", αντιγραφή και ορθογραφία το γράμμα Ν ν και τις λέξεις: νάνος και νότα. Προαιρετικά το "ΦΥΛΛΑΔΙΟ 27".
Στα Μαθηματικά προαιρετικά το "ΦΥΛΛΑΔΙΟ 27".
Πέμπτη 24 Οκτωβρίου 2019
Τρίτη 22 Οκτωβρίου 2019
Γλώσσα & Μαθηματικά 22-10-2019
Στην τάξη σήμερα κάναμε:
Γλώσσα στο Β.Μ. τις σελίδες 34-35 και το "ΦΥΛΛΑΔΙΟ 24".
Μαθηματικά στο Β.Μ. τις σελίδες 38-39 και στο Τ.Ε. τις σελίδες 34-35.
Για το σπίτι έχουν:
Γλώσσα αντιγραφή και ορθογραφία το γράμμα Ο ο και τις λέξεις όχι και οχιά και ανάγνωση όλα τα μπλε και την πρόταση: "Σιγά μην έχει και οχιές".
Μαθηματικά το "ΦΥΛΛΑΔΙΟ 25".
Δευτέρα 21 Οκτωβρίου 2019
Γλώσσα και Μαθηματικά 21-10-2019
Στην τάξη σήμερα κάναμε:
Γλώσσα στο Τ.Ε. τις σελίδες 26-27 και το "ΦΥΛΛΑΔΙΟ 23".
Μαθηματικά στο Τ.Ε. τις σελίδες 32-33 και το " ΦΥΛΛΑΔΙΟ 24".
Για το σπίτι έχουν:
στη Γλώσσα αντιγραφή και ορθογραφία τις λέξεις: πακέτο και σακάκι και ανάγνωση στο Β.Μ. στη σελίδα 33 "Τι να έχει το πακέτο... Κι άμα έχει καναρίνι;".
Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2019
Γλώσσα & Μαθηματικά 18-10-2019
Σήμερα στην τάξη κάναμε:
Γλώσσα στο Β.Μ. τις σελίδες 32-33 και το "ΦΥΛΛΑΔΙΟ 21".
Μαθηματικά στο Β.Μ. τις σελίδες 36-37.
Για το σπίτι έχουν:
Στη Γλώσσα αντιγραφή το γράμμα Κ κ και αντιγραφή και ορθογραφία τη λέξη καπέλο. Ανάγνωση το κείμενο στα μπλε πλαίσια, σελίδα 32. Το "ΦΥΛΛΑΔΙΟ 22" προαιρετικά.
Στα Μαθηματικά το "ΦΥΛΛΑΔΙΟ 23" προαιρετικά.
Πέμπτη 17 Οκτωβρίου 2019
Τετάρτη 16 Οκτωβρίου 2019
Γλώσσα & Μαθηματικά 16-10-2019
Στην τάξη σήμερα κάναμε:
Γλώσσα, στο Β.Μ. τις σελίδες 30-31 και το "ΦΥΛΛΑΔΙΟ 19".
Μαθηματικά, στο Β.Μ. τις σελίδες 34-35 και εξάσκηση στους αριθμούς 5-10.
Για το σπίτι έχουν:
Στη Γλώσσα ανάγνωση μόνο τα μπλε στη σελ. 30, αντιγραφή το γράμμα Σ σ ς και τη λέξη σαλάτα και ορθογραφία τη λέξη σαλάτα.
Στα Μαθηματικά καταγραφή 5 φορές τους αριθμούς 5 έως 10 και το "ΦΥΛΛΑΔΙΟ 21".
Δευτέρα 14 Οκτωβρίου 2019
Μαθαίνω την ορθογραφία!
Κάποιες συμβουλές για μικρούς και μεγάλους ώστε η εκμάθηση της ορθογραφίας να γίνεται όλο και πιο ευχάριστη διαδικασία!
1. Διαβάζω δυνατά το κείμενο - λέξη που έχω για ορθογραφία.
2. Βάφω με έντονο χρώμα τα γράμματα και τις καταλήξεις που πρέπει να προσέξω.
3. Γράφω την αντιγραφή και ελέγχω για λάθη.
4. Ακούω πολύ προσεκτικά την ορθογραφία* και την γράφω.
5. Μόλις τελειώσω ελέγχω κοιτάζοντας την αντιγραφή και υπογραμμίζω τα λάθη μου.
* επειδή τα πρωτάκια μας έρχονται πρώτη φορά με την διαδικασία της κωδικοποίησης όσων λέξεων ακούνε προφορικά, καλό θα ήταν πρώτα να προφέρεται ολόκληρη η λέξη πχ. παγωτό και στη συνέχεια αν βλέπουμε πως δυσκολεύονται να ξεκινήσουν την γραφή τα παρακινούμε να αναγνωρίσουν την πρώτη συλλαβή που ακούνε, προφέροντας λίγο πιο αργά τη λέξη πχ. πα-γω-τό. Σε κάθε περίπτωση αποφεύγουμε να υπαγορεύουμε ένα ένα γράμμα, γιατί χάνεται το νόημα της συνέχειας της λέξης και μετά από λίγο καιρό της πρότασης.
Υπομονή και επιμονή σε μικρούς και μεγάλους!
Η βελτίωση φαίνεται μέρα με τη μέρα!
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)