Κυριακή 26 Μαρτίου 2017
Παρασκευή 24 Μαρτίου 2017
Πέμπτη 23 Μαρτίου 2017
Πέμπτη 16 Μαρτίου 2017
Τρίτη 7 Μαρτίου 2017
Ύστερα από παράκληση των παιδιών μου!!! :)
Την τελευταία ώρα, μιας και δεν μπορέσαμε να κάνουμε αγγλικά, είπαμε να χαλαρώσουμε λίγο. Μεταξύ άλλων, είδαμε και ένα βίντεο που τα παιδιά βρήκαν ξεκαρδιστικό. Ύστερα από δική τους παράκληση το αναρτώ ώστε να μπορέσουν να σας το δείξουν. :)
Δευτέρα 6 Μαρτίου 2017
Την Παρασκευή εμπνεόμενοι από τις πολλές ευχές που κάναμε στο πλαίσιο του μαθήματος της γλώσσας, παρακολουθήσαμε ένα βίντεο για τα όνειρα και τους στόχους . Πολλά παιδιά συγκινήθηκαν και ήθελαν να μοιραστούν και τα ίδια τις εμπειρίες τους (κυρίως κάποιες στιγμές που ένιωσαν καινούριοι σε ένα περιβάλλον και η υπόλοιπη ομάδα δεν τους δέχθηκε από την αρχή με αγάπη). Τα παραδείγματα που ακούστηκαν από τα παιδιά μας ήταν κυρίως σχετικά με τις πρώτες μέρες στο μπαλέτο, στο καράτε ή κάποια άλλη εξωσχολική δραστηριότητα με την οποία μόλις είχαν αρχίσει να έρχονται σε επαφή. Ύστερα από συζήτηση παρατηρήσαμε ότι πολλοί από εμάς είχαν στο παρελθόν παρόμοια συναισθήματα, ακόμα και οι κυρίες.
Βέβαια δεν θέλαμε να κλείσουμε τη μέρα μας προβληματισμένοι, για αυτό το λόγο σήμερα φτιάξαμε τις δικές μας κορδέλες και κάναμε τα δικά μας χορευτικά στο προαύλιο.
Το βίντεο δυστυχώς το βρήκα αναρτημένο μόνο στο facebook, παρόλα αυτά νομίζω μπορείτε να το παρακολουθήσετε ακόμη κι αν δεν έχετε κάποιο λογαριασμό στη συγκεκριμένη σελίδα.
Βέβαια δεν θέλαμε να κλείσουμε τη μέρα μας προβληματισμένοι, για αυτό το λόγο σήμερα φτιάξαμε τις δικές μας κορδέλες και κάναμε τα δικά μας χορευτικά στο προαύλιο.
Το βίντεο δυστυχώς το βρήκα αναρτημένο μόνο στο facebook, παρόλα αυτά νομίζω μπορείτε να το παρακολουθήσετε ακόμη κι αν δεν έχετε κάποιο λογαριασμό στη συγκεκριμένη σελίδα.
Πέμπτη 2 Μαρτίου 2017
Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2017
Πέμπτη 16 Φεβρουαρίου 2017
Φυλλάδιο για το Σαββατοκύριακο
Aγαπητοί γονείς,
Την Πέμπτη 23-2-17 θα
γράψουμε το 3ο κριτήριο αξιολόγησης στα μαθηματικά.
Θα χρειαστεί να μελετήσουμε:
- προσθέσεις δύο όρων με άθροισμα έως το 10. (πχ. 5+4= )
- αφαιρέσεις δύο όρων (μικρότερων του 10). (πχ. 6-4= )
- προσθέσεις τριών όρων με άθροισμα μικρότερο του 10.
(πχ. 3+2+4= )
- προσθέσεις της μορφής 10 + 10 + 5 =___ και 20 + 5 =___
- εύρεση συμπληρώματος αριθμού πχ. 5 + ___ = 8.
- προσθέσεις τριών όρων με άθροισμα μεγαλύτερο του 10 της μορφής (8 +2 + 5=___ )
- προσθέσεις δύο όρων με άθροισμα έως το 10. (πχ. 5+4= )
- αφαιρέσεις δύο όρων (μικρότερων του 10). (πχ. 6-4= )
- προσθέσεις τριών όρων με άθροισμα μικρότερο του 10.
(πχ. 3+2+4= )
- προσθέσεις της μορφής 10 + 10 + 5 =___ και 20 + 5 =___
- εύρεση συμπληρώματος αριθμού πχ. 5 + ___ = 8.
- προσθέσεις τριών όρων με άθροισμα μεγαλύτερο του 10 της μορφής (8 +2 + 5=___ )
- προσθέσεις δύο όρων υπερβαίνοντας τη δεκάδα (όχι με σχηματική απεικόνιση – ο
ένας αριθμός στο μυαλό ο δεύτερος στα δάχτυλα και ανεβαίνω).
- μέτρηση ανά 10 έως το 50.
- μέτρηση ανά 5 έως το 50.
- μέτρηση ανά 2 έως το 20.
- διάκριση μονάδων και δεκάδων ενός αριθμού και σχηματική απεικόνιση του στον άβακα.
- μέτρηση ανά 10 έως το 50.
- μέτρηση ανά 5 έως το 50.
- μέτρηση ανά 2 έως το 20.
- διάκριση μονάδων και δεκάδων ενός αριθμού και σχηματική απεικόνιση του στον άβακα.
Καλό σας Σαββατοκύριακο.
Σάββατο 11 Φεβρουαρίου 2017
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)