Τετάρτη 28 Φεβρουαρίου 2024

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

"Προγραμματισμός - ScratchJr STEM Educational Program"

Βιβλίο TecnhoWhiz σελ.10 - 11


Ασκήσεις βιβλίου σελ.10

Οι μαθητές απάντησαν γραπτώς στις ερωτήσεις του βιβλίου σε σχέση με τις εντολές και τη σωστή σειρά τους


Άσκηση βιβλίου σελ.11 

  • Δημιουργία ενός βυθού με ψάρια
    • Προσθήκη χαρακτήρων
    • Προσθήκη εντολών 




ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 28/02/2024




Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε επαναληπτικές ασκήσεις στο κίτρινο τετράδιο.

 

Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 46:«Προσθέσεις και αφαιρέσεις διψήφιων και μονοψήφιων αριθμών». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Τ.Ε. τις σελίδες 34-35 καθώς και το 96ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

 

ΓΛΩΣΣΑ

·        Από 3 φορές Αντιγραφή: Περιμένω πώς και πώς να έρθεις.

                      Μας στέλνει πού και πού κάποιο γράμμα του.

·        Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.

 

Για το μάθημα της Πέμπτης χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας, τετράδιο Αντιγραφής, Β.Μ. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.

Τρίτη 27 Φεβρουαρίου 2024

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 27/02/2024

 


Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε επαναληπτικές ασκήσεις στο 96ο Φυλλάδιο Γλώσσας.


Στα Μαθηματικά κάναμε στο Τ. Ε. τις σελίδες 32-33. Επίσης, κάναμε το κεφάλαιο 46: «Προσθέσεις και αφαιρέσεις διψήφιων και μονοψήφιων αριθμών». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 40-41 καθώς και το 95ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

 

                   

ΓΛΩΣΣΑ

·        Ανάγνωση στο Τ.Ε., σελίδα 34, τις ασκήσεις 1 και 2.

·        Από 3 φορές Αντιγραφή: Πού και πού κάθομαι και βλέπω έξω από το παράθυρο.

·        Άσκηση 1(επαναληπτικού χαρακτήρα)Γράφω 1 φορά: Ποιος ποια ποιο ποιοι ποιες ποια

·        Άσκηση 2(επαναληπτικού χαρακτήρα) Κλίνω το βοηθητικό ρήμα είμαι .

·        Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

·        Εξάσκηση στην πρόσθεση και αφαίρεση διψήφιου με μονοψήφιο.

 

Για το μάθημα της Τετάρτης χρειαζόμαστε: Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας, τετράδιο Αντιγραφής, Τ.Ε. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.

Δευτέρα 26 Φεβρουαρίου 2024

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 26/2/2024

 



Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την 7η ενότητα: «Δώρα για την Ιωάννα». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Τ.Ε. τη σελίδα 34 καθώς και το  95ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

 

Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 45:«Χαράξεις, παζλ και μωσαϊκά». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 38-39. 






ΓΛΩΣΣΑ

  •   Ανάγνωση στο Β.Μ. το υπόλοιπο κομμάτι(Τώρα διάλεξε…γελώντας).
  • Από 3 φορές Αντιγραφή την πρόταση: Ποιος να πάρει το καπέλο; Ο ποντικός ή η κότα;.
  •  Άσκηση 1: Γράφω από 2 φορές τις ημέρες της εβδομάδας.
  •  Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.

 

 

Για το μάθημα της Τρίτης χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας, τετράδιο Αντιγραφής, Β.Μ. Μαθηματικών,T.E. Maθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.

Καλή εβδομάδα!

Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2024

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 23/2/2024


Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την 7η ενότητα: «Δώρα για την Ιωάννα». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τη σελίδα 34  καθώς και το 93ο Φυλλάδιο Γλώσσας.







Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 43 : «Επαναληπτικό μάθημα». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Τ.Ε. τις σελίδες 30-31 καθώς και το 93ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

 

 

ΓΛΩΣΣΑ

  •  Ανάγνωση στο Β.Μ.,σελίδες 34 (Λίγες μέρες …Ιταλία, είπε ο θείος Παύλος).
  •  Από 3 φορές Αντιγραφή :Ποιο πακέτο θα ανοίξεις; Το κόκκινο ή το πράσινο;
  •   Άσκηση 1 Φτιάχνω 2 προτάσεις με το διαζευκτικό ή.
  •  Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  • Κάνω εξάσκηση στις προσθέσεις με υπέρβαση της δεκάδας.

 

Για το μάθημα της Δευτέρας χρειαζόμαστε:Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας, τετράδιο Αντιγραφής, Β.Μ. Μαθηματικών,Τ.Ε.Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.

 

Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!

Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2024

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 22/2/2024

 


Σήμερα, στη Γλώσσα ασχοληθήκαμε με την Παραγωγή Γραπτού Λόγου. Γράψαμε γράμμα σε ένα αγαπημένο μας πρόσωπο που έχουμε καιρό να το δούμε.


Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 43 : «Επαναληπτικό μάθημα». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 34-35 καθώς και το 92ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

 

ΓΛΩΣΣΑ

  • Από 3 φορές Αντιγραφή : -Πώς θα πάτε εκδρομή;

                              -Νομίζω πως θα πάμε με το λεωφορείο.

  • Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.

 

Για το μάθημα της Παρασκευής χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας, τετράδιο Αντιγραφής, Τ.Ε. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.

Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2024

HMEΡΟΛΟΓΙΟ 21/2/2024

 


Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την 7η ενότητα: «Ένα γράμμα για την Ιωάννα». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Τ.Ε. τις σελίδες 32-33 καθώς και το Φυλλάδιο Γραμματικής – Τα πρόσωπα.

 

Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 42 : «Προσθέσεις με υπέρβαση της δεκάδας». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Τ.Ε. τις σελίδες 28-29 καθώς και το 91ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

 

 

ΓΛΩΣΣΑ

  •  Ανάγνωση στο Τ.Ε.,σελίδες 32-33 τις ασκήσεις 1,3,4 και 5.
  •  Από 3 φορές Αντιγραφή :   -Πού πας;

                                -Πάω στο λιοντάρι που με περιμένει.

  •  Από 1 φορά Αντιγραφή τα πρόσωπα: Εγώ, εσύ, αυτός/αυτή/αυτό, εμείς, εσείς, αυτοί/αυτές/αυτά.
  •  Άσκηση 1 Κλίνω το ρήμα ράβω σε όλα τα πρόσωπα ενικού και πληθυντικού αριθμού.
  • Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  • Κάνω εξάσκηση στις προσθέσεις με υπέρβαση της δεκάδας.

 

Για το μάθημα της Πέμπτης χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας, τετράδιο Αντιγραφής, Β.Μ. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.



ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

 "Προγραμματισμός - ScratchJr STEM Educational Program"


  • Άνοιγμα προγράμματος  ScratchJr
  • Δημιουργία νέου έργου
  • Δημιουργία κίνησης :
    • Δεξιά 
    • Επάνω
    • Αριστερά
    • Κάτω
  • Επιτόπου αναπήδηση χαρακτήρα
  • Ομιλία





Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2024

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 20/2/2024





 Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 32-33 καθώς και το 92ο Φυλλάδιο Γλώσσας.






Στα Μαθηματικά κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 32-33 καθώς και το 90ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.





ΓΛΩΣΣΑ

·    Ανάγνωση στο Β.Μ. σελ. 32.

· Από 3 φορές Αντιγραφή την πρόταση: Πού πάει ο παπαγάλος που φεύγει;

·  Άσκηση 1: Απαντάω στις ερωτήσεις ολοκληρωμένα: Τι κάνει το κάθε ζώο της εικόνας;

·    Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  • Κάνω επανάληψη στα ζευγαράκια του 10.



Για το μάθημα της Τετάρτης χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας,  τετράδιο Ορθογραφίας, τετράδιο Αντιγραφής, Τ.Ε. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2024

HMEΡΟΛΟΓΙΟ 16/2/2024

 



Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε στο Ανθολόγιο τις σελίδες 48-49. Επίσης, κάναμε στο Τ.Ε. τη σελίδα 30  καθώς και το 90ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

 

Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 41 : «Ο χρόνος». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 30-31 ,στο Τ.Ε. τις σελίδες 26-27 καθώς και ασκήσεις στο πράσινο τετράδιο.



ΓΛΩΣΣΑ

  • Ανάγνωση στο Ανθολόγιο, σελίδα 48 «Η Κατερίνα αγαπούσε πολύ τον πλάτανο…μονιασμένοι μεταξύ τους.» καθώς και στο Τ.Ε. σελίδα 31 την άσκηση 3.
  •  Από 3 φορές Αντιγραφή την πρόταση: Η σαύρα ψάχνει πίσω από την τσουγκράνα.
  •  Από 2 φορές Αντιγραφή τις λέξεις: ο ταξιτζής, ο τσιγκούνης, εγώ εύχομαι, εσύ θαυμάζεις
  • Άσκηση 1 Φτιάχνω μία πρόταση με τη λέξη Ονειρεύομαι…
  • Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.
  • Προαιρετικό Φυλλάδιο Σαββατοκύριακου.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  • Προαιρετικό Φυλλάδιο Σαββατοκύριακου.

Για το μάθημα της Δευτέρας χρειαζόμαστε: καλή διάθεση και ένα τσαντάκι με τα απαραίτητα για την εκδρομή μας.


Για το μάθημα της Τρίτης χρειαζόμαστε: Ανθολόγιο (επιστροφή στο ράφι), Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας,  τετράδιο Ορθογραφίας, τετράδιο Αντιγραφής, Β.Μ. Μαθηματικών, πράσινο τετράδιο (επιστροφή στο ράφι), κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.


Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!