Παρασκευή 23 Φεβρουαρίου 2024

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 23/2/2024


Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την 7η ενότητα: «Δώρα για την Ιωάννα». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τη σελίδα 34  καθώς και το 93ο Φυλλάδιο Γλώσσας.







Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 43 : «Επαναληπτικό μάθημα». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Τ.Ε. τις σελίδες 30-31 καθώς και το 93ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

 

 

ΓΛΩΣΣΑ

  •  Ανάγνωση στο Β.Μ.,σελίδες 34 (Λίγες μέρες …Ιταλία, είπε ο θείος Παύλος).
  •  Από 3 φορές Αντιγραφή :Ποιο πακέτο θα ανοίξεις; Το κόκκινο ή το πράσινο;
  •   Άσκηση 1 Φτιάχνω 2 προτάσεις με το διαζευκτικό ή.
  •  Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  • Κάνω εξάσκηση στις προσθέσεις με υπέρβαση της δεκάδας.

 

Για το μάθημα της Δευτέρας χρειαζόμαστε:Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας, τετράδιο Αντιγραφής, Β.Μ. Μαθηματικών,Τ.Ε.Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.

 

Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!!

Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2024

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 22/2/2024

 


Σήμερα, στη Γλώσσα ασχοληθήκαμε με την Παραγωγή Γραπτού Λόγου. Γράψαμε γράμμα σε ένα αγαπημένο μας πρόσωπο που έχουμε καιρό να το δούμε.


Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 43 : «Επαναληπτικό μάθημα». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 34-35 καθώς και το 92ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

 

ΓΛΩΣΣΑ

  • Από 3 φορές Αντιγραφή : -Πώς θα πάτε εκδρομή;

                              -Νομίζω πως θα πάμε με το λεωφορείο.

  • Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.

 

Για το μάθημα της Παρασκευής χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας, τετράδιο Αντιγραφής, Τ.Ε. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.

Τετάρτη 21 Φεβρουαρίου 2024

HMEΡΟΛΟΓΙΟ 21/2/2024

 


Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την 7η ενότητα: «Ένα γράμμα για την Ιωάννα». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Τ.Ε. τις σελίδες 32-33 καθώς και το Φυλλάδιο Γραμματικής – Τα πρόσωπα.

 

Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 42 : «Προσθέσεις με υπέρβαση της δεκάδας». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Τ.Ε. τις σελίδες 28-29 καθώς και το 91ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

 

 

ΓΛΩΣΣΑ

  •  Ανάγνωση στο Τ.Ε.,σελίδες 32-33 τις ασκήσεις 1,3,4 και 5.
  •  Από 3 φορές Αντιγραφή :   -Πού πας;

                                -Πάω στο λιοντάρι που με περιμένει.

  •  Από 1 φορά Αντιγραφή τα πρόσωπα: Εγώ, εσύ, αυτός/αυτή/αυτό, εμείς, εσείς, αυτοί/αυτές/αυτά.
  •  Άσκηση 1 Κλίνω το ρήμα ράβω σε όλα τα πρόσωπα ενικού και πληθυντικού αριθμού.
  • Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  • Κάνω εξάσκηση στις προσθέσεις με υπέρβαση της δεκάδας.

 

Για το μάθημα της Πέμπτης χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας, τετράδιο Αντιγραφής, Β.Μ. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.



ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

 "Προγραμματισμός - ScratchJr STEM Educational Program"


  • Άνοιγμα προγράμματος  ScratchJr
  • Δημιουργία νέου έργου
  • Δημιουργία κίνησης :
    • Δεξιά 
    • Επάνω
    • Αριστερά
    • Κάτω
  • Επιτόπου αναπήδηση χαρακτήρα
  • Ομιλία





Τρίτη 20 Φεβρουαρίου 2024

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 20/2/2024





 Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 32-33 καθώς και το 92ο Φυλλάδιο Γλώσσας.






Στα Μαθηματικά κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 32-33 καθώς και το 90ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.





ΓΛΩΣΣΑ

·    Ανάγνωση στο Β.Μ. σελ. 32.

· Από 3 φορές Αντιγραφή την πρόταση: Πού πάει ο παπαγάλος που φεύγει;

·  Άσκηση 1: Απαντάω στις ερωτήσεις ολοκληρωμένα: Τι κάνει το κάθε ζώο της εικόνας;

·    Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  • Κάνω επανάληψη στα ζευγαράκια του 10.



Για το μάθημα της Τετάρτης χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας,  τετράδιο Ορθογραφίας, τετράδιο Αντιγραφής, Τ.Ε. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.


Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Παρασκευή 16 Φεβρουαρίου 2024

HMEΡΟΛΟΓΙΟ 16/2/2024

 



Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε στο Ανθολόγιο τις σελίδες 48-49. Επίσης, κάναμε στο Τ.Ε. τη σελίδα 30  καθώς και το 90ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

 

Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 41 : «Ο χρόνος». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 30-31 ,στο Τ.Ε. τις σελίδες 26-27 καθώς και ασκήσεις στο πράσινο τετράδιο.



ΓΛΩΣΣΑ

  • Ανάγνωση στο Ανθολόγιο, σελίδα 48 «Η Κατερίνα αγαπούσε πολύ τον πλάτανο…μονιασμένοι μεταξύ τους.» καθώς και στο Τ.Ε. σελίδα 31 την άσκηση 3.
  •  Από 3 φορές Αντιγραφή την πρόταση: Η σαύρα ψάχνει πίσω από την τσουγκράνα.
  •  Από 2 φορές Αντιγραφή τις λέξεις: ο ταξιτζής, ο τσιγκούνης, εγώ εύχομαι, εσύ θαυμάζεις
  • Άσκηση 1 Φτιάχνω μία πρόταση με τη λέξη Ονειρεύομαι…
  • Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.
  • Προαιρετικό Φυλλάδιο Σαββατοκύριακου.

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  • Προαιρετικό Φυλλάδιο Σαββατοκύριακου.

Για το μάθημα της Δευτέρας χρειαζόμαστε: καλή διάθεση και ένα τσαντάκι με τα απαραίτητα για την εκδρομή μας.


Για το μάθημα της Τρίτης χρειαζόμαστε: Ανθολόγιο (επιστροφή στο ράφι), Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας,  τετράδιο Ορθογραφίας, τετράδιο Αντιγραφής, Β.Μ. Μαθηματικών, πράσινο τετράδιο (επιστροφή στο ράφι), κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.


Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!

Πέμπτη 15 Φεβρουαρίου 2024

HMEΡΟΛΟΓΙΟ 15/2/2024

 



Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την 6η ενότητα: «Για τ’ αγγελάκια του ουρανού». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ τη σελίδα 30 και στο Τ.Ε. τη σελίδα 30. Τέλος,  ασχοληθήκαμε με την κατασκευή της δικής μας ταυτότητας.

Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 40 : «Γεωμετρικά σχήματα». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 28-29 καθώς και στο Τ.Ε. τις σελίδες 24-25.

 




ΓΛΩΣΣΑ

  •  Ανάγνωση στο Τ.Ε., σελίδα 30 τις ασκήσεις 1 και 2.
  •  Από 3 φορές Αντιγραφή την πρόταση: Σε αυτή την αυλή υπάρχει ένας θησαυρός.
  •  Άσκηση 1 Πάω από τον Ενικό αριθμό στον Πληθυντικό αριθμό.

το αυτί, η αυλή, το καυσαέριο, η ταυτότητα, ο αυλός, ο ναυτικός, το αυτόγραφο

 

Για το μάθημα της Παρασκευής χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας,Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας, τετράδιο Αντιγραφής, Β.Μ. Μαθηματικών, Τ.Ε. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.

Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2024

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

"Προγραμματισμός - ScratchJr STEM Educational Program"


  • Άνοιγμα προγράμματος  ScratchJr
  • Δημιουργία νέου έργου
  • Δημιουργία κίνησης
  • Χρήση εντολής  "Πες"
  • Πληκτρολόγηση κειμένου 
    • "Γεια"
    • "Πως σε λένε;
    • "Εμένα με λένε.."
  • Εκτέλεση προγράμματος





HMEΡΟΛΟΓΙΟ 14/2/2024

 



Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την 6η ενότητα: «Ο θείος Παύλος». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Τ.Ε. τις σελίδες 28-29 καθώς και το 89ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

 

Στα Μαθηματικά γράψαμε ένα μικρό τεστάκι.

 

 

ΓΛΩΣΣΑ

  •  Ανάγνωση στο Τ.Ε.,σελίδα 29 ασκήσεις 3 και 4.
  •    Από 4 φορές Αντιγραφή τις λέξεις: αυτί, ταυτότητα, πύραυλος, ταύρος .
  •   Άσκηση 1 Φτιάχνω προτάσεις επιλέγοντας δύο από τις παραπάνω λέξεις.
  •   Άσκηση 2  Συλλαβίζω τις λέξεις :Παύλος, σταυρός, ναυαγός, Ναυσικά, πύραυλος, ταυτότητα.
  •  Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.


 

Για το μάθημα της Πέμπτης χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας.Τ.Ε. Γλώσσας,τετράδιο Ορθογραφίας, τετράδιο Αντιγραφής, Β.Μ. Μαθηματικών, Τ.Ε. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.

Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2024

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 13/2/2024



Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 28-29 καθώς και το 87ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

 






 

Στα Μαθηματικά κάναμε στο Τ.Ε. τις σελίδες 22-23 καθώς και το 88ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

 

ΓΛΩΣΣΑ

  • Ανάγνωση στο Β.Μ., σελ. 28-29.
  •  Από 4 φορές Αντιγραφή τις λέξεις: αύριο, μαύρος, ναύτης, αυτοκίνητο.
  •   Άσκηση 1: Φτιάχνω προτάσεις επιλέγοντας δύο από τις παραπάνω λέξεις.
  • Άσκηση 2: Κλίνω τα ρήματα: εγώ μαστορεύω, εσύ ______, αυτός _____

                                                       εγώ παιδεύω, εσύ ______, αυτός _______ 

  •  Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.

 

Για το μάθημα της Τετάρτης χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας, τετράδιο Αντιγραφής, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.