Τετάρτη 14 Φεβρουαρίου 2024

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

"Προγραμματισμός - ScratchJr STEM Educational Program"


  • Άνοιγμα προγράμματος  ScratchJr
  • Δημιουργία νέου έργου
  • Δημιουργία κίνησης
  • Χρήση εντολής  "Πες"
  • Πληκτρολόγηση κειμένου 
    • "Γεια"
    • "Πως σε λένε;
    • "Εμένα με λένε.."
  • Εκτέλεση προγράμματος





HMEΡΟΛΟΓΙΟ 14/2/2024

 



Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την 6η ενότητα: «Ο θείος Παύλος». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Τ.Ε. τις σελίδες 28-29 καθώς και το 89ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

 

Στα Μαθηματικά γράψαμε ένα μικρό τεστάκι.

 

 

ΓΛΩΣΣΑ

  •  Ανάγνωση στο Τ.Ε.,σελίδα 29 ασκήσεις 3 και 4.
  •    Από 4 φορές Αντιγραφή τις λέξεις: αυτί, ταυτότητα, πύραυλος, ταύρος .
  •   Άσκηση 1 Φτιάχνω προτάσεις επιλέγοντας δύο από τις παραπάνω λέξεις.
  •   Άσκηση 2  Συλλαβίζω τις λέξεις :Παύλος, σταυρός, ναυαγός, Ναυσικά, πύραυλος, ταυτότητα.
  •  Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.


 

Για το μάθημα της Πέμπτης χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας.Τ.Ε. Γλώσσας,τετράδιο Ορθογραφίας, τετράδιο Αντιγραφής, Β.Μ. Μαθηματικών, Τ.Ε. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.

Τρίτη 13 Φεβρουαρίου 2024

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 13/2/2024



Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 28-29 καθώς και το 87ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

 






 

Στα Μαθηματικά κάναμε στο Τ.Ε. τις σελίδες 22-23 καθώς και το 88ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

 

ΓΛΩΣΣΑ

  • Ανάγνωση στο Β.Μ., σελ. 28-29.
  •  Από 4 φορές Αντιγραφή τις λέξεις: αύριο, μαύρος, ναύτης, αυτοκίνητο.
  •   Άσκηση 1: Φτιάχνω προτάσεις επιλέγοντας δύο από τις παραπάνω λέξεις.
  • Άσκηση 2: Κλίνω τα ρήματα: εγώ μαστορεύω, εσύ ______, αυτός _____

                                                       εγώ παιδεύω, εσύ ______, αυτός _______ 

  •  Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.

 

Για το μάθημα της Τετάρτης χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας, τετράδιο Αντιγραφής, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.



Δευτέρα 12 Φεβρουαρίου 2024

HMEΡΟΛΟΓΙΟ 12/2/2024

 


Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την 6η ενότητα: «Eυχή». Συγκεκριμένα, κάναμε το 87ο Φυλλάδιο Γλώσσας καθώς και επαναληπτικές ασκήσεις στο κίτρινο τετράδιο.

 

Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο  39:«Μονάδες και Δεκάδες (ΙΙ)». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 26-27 καθώς και το 87ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

ΓΛΩΣΣΑ

  •   Από 3 φορές Αντιγραφή την πρόταση: Ευχαριστώ. Είσαι πολύ ευγενικός.
  •    Άσκηση 1: Κλίνω τα παρακάτω ρήματα στα τρία πρόσωπα του ενικού αριθμού: εγώ μαζεύω, εγώ φεύγω, εγώ φυτεύω.
  •   Άσκηση 2: Συλλαβίζω τις παρακάτω λέξεις:  αλεύρι, λευκό, ευρώ, ευχαριστώ, ευγενικός
  •   Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  • Εξάσκηση σε ασκήσεις με Μονάδες και Δεκάδες (ανάλυση).

 

 

Για το μάθημα της Τρίτης χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας, τετράδιο Αντιγραφής, Τ.Ε. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.

Καλή εβδομάδα!

Παρασκευή 9 Φεβρουαρίου 2024

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 9/2/2024

 



Σήμερα, στη Γλώσσα ασχοληθήκαμε με την Παραγωγή Λόγου καθώς και στο Τ. Ε. τις σελίδες 26-27.

 

Στα Μαθηματικά κάναμε ασκήσεις στο πράσινο τετράδιο.

 

 

ΓΛΩΣΣΑ

  •  Από 2 φορές Αντιγραφή: Δευτέρα, Τρίτη, Τετάρτη, Πέμπτη, Παρασκευή, Σάββατο, Κυριακή.
  • Ανάγνωση στο Τ. Ε., σελίδες 26-27, ασκήσεις 1,2,3.
  • Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.
  • Προαιρετικό Φυλλάδιο Σαββατοκύριακου.


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  • Προαιρετικό Φυλλάδιο Σαββατοκύριακου.

 

Για το μάθημα της Δευτέρας χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας,  τετράδιο Ορθογραφίας, τετράδιο Αντιγραφής, Β.Μ. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.



Να έχετε ένα όμορφο Σαββατοκύριακο!


Πέμπτη 8 Φεβρουαρίου 2024

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 8/2/2024

 


Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την 6η ενότητα: «Ευχή». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 26-27  καθώς και το 85ο Φυλλάδιο Γλώσσας.






 

Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 38 : «Επαναληπτικό μάθημα». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Τ.Ε. τις σελίδες 20-21 καθώς και το 85ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

 

ΓΛΩΣΣΑ

  • Ανάγνωση στο Β.Μ.,σελίδα 26 και σελίδα 27 τις ασκήσεις με ευ (=εβ) και ευ(=εφ).
  • Από 3 φορές Αντιγραφή τις λέξεις: χορεύω, μαντεύω, εύχομαι, εύκολα
  •  Άσκηση 1 Φτιάχνω προτάσεις επιλέγοντας δύο από τις παραπάνω λέξεις.
  • Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.

 

Για το μάθημα της Παρασκευής χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας,Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας, τετράδιο Αντιγραφής, πράσινο τετράδιο (για όσα παιδάκια δεν το έχουν στο ράφι τους), κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.

Τετάρτη 7 Φεβρουαρίου 2024

ΑΡΙΣΤΟΤΕΛΕΙΟ ΚΟΡΙΝΘΙΑΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΟ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ

   "Εισαγωγικό Μάθημα Προγραμματισμού - ScratchJr STEM Educational Program"

Βιβλίο TechnoKids TechnoWhiz σελ. 1-6

  • Άνοιγμα προγράμματος ScratchJr
  • Εξοικείωση με το περιβάλλον του ScratchJr
  • Έναρξη νέου έργου
  • Δημιουργία κίνησης






HMEΡΟΛΟΓΙΟ 7/2/2024

 


Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την 6η ενότητα: «Κοντά στο τζάκι». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Τ.Ε. τις σελίδες 24-25  καθώς και το 84ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

 

Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 38 : «Επαναληπτικό μάθημα». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 22-23 καθώς και το 84ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

 

ΓΛΩΣΣΑ

  • Ανάγνωση στο Τ.Ε.,σελίδες 24-25 τις ασκήσεις 1,2 και 3.
  • Από 3 φορές Αντιγραφή την πρόταση: Τζίτζικα,πιες λίγο ζεστό τσάι.
  • Άσκηση 1 Συλλαβίζω τις λέξεις :παστίτσιο, μελιτζάνα, πίτσα, σουτζουκάκια, τζίτζικας
  • Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.

 

Για το μάθημα της Πέμπτης χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας, τετράδιο Αντιγραφής, Τ.Ε. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.

Τρίτη 6 Φεβρουαρίου 2024

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ 6/2/2024


 Σήμερα, κάναμε την 6η ενότητα: «Κοντά στο τζάκι». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 24-25  καθώς και το 83ο Φυλλάδιο Γλώσσας.



 

Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 37 : «Προβλήματα». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Τ.Ε. τις σελίδες 18-19 καθώς και το 83ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.


ΓΛΩΣΣΑ

  •         Ανάγνωση στο Β.Μ. σελ. 24 και στο Φυλλάδιο με τις φωνούλες.
  •         Από 3 φορές Αντιγραφή τις λέξεις: το τζάμι, το τζάκι, η μουτζούρα, το φλιτζάνι.
  •         Άσκηση 1: Φτιάχνω προτάσεις επιλέγοντας δύο από τις παραπάνω λέξεις.
  •         Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.

 

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  •         Κάνω εξάσκηση στα προβλήματα.


Για το μάθημα της Τετάρτης χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας, τετράδιο Αντιγραφής, Β.Μ. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.




Δευτέρα 5 Φεβρουαρίου 2024

HMEΡΟΛΟΓΙΟ 5/2/2024

 



Σήμερα, στη Γλώσσα κάναμε την 6η ενότητα: «Μην αγγίζετε! Έχει αγκάθια!». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Τ.Ε. τις σελίδες 22-23  καθώς και το 82ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

 

Στα Μαθηματικά κάναμε το κεφάλαιο 37 : «Προβλήματα». Συγκεκριμένα, κάναμε στο Β.Μ. τις σελίδες 20-21 καθώς και το 82ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

 

ΓΛΩΣΣΑ

  • Ανάγνωση στο Τ.Ε.,σελίδα 22 την άσκηση 1 και σελίδα 23 τις ασκήσεις 2,3 και 4.
  •  Από 3 φορές Αντιγραφή την πρόταση: Το φεγγάρι φέγγει στον πιγκουίνο.
  •  Άσκηση 1  Συλλαβίζω τις λέξεις: μαγκούρα, στρογγυλό, γκρίζα, φεγγάρι, φέγγε
  •  Ορθογραφία αυτά που έχουμε για Αντιγραφή.


ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ

  • Κάνω εξάσκηση στα προβλήματα.

 

Για το μάθημα της Τρίτης χρειαζόμαστε: Β.Μ. Γλώσσας, Τ.Ε. Γλώσσας, τετράδιο Ορθογραφίας, τετράδιο Αντιγραφής, Τ.Ε. Μαθηματικών, κόκκινο και πράσινο φάκελο καθώς και το σχολικό ημερολόγιο.


Καλή εβδομάδα!