Πέμπτη 21 Φεβρουαρίου 2019

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 21/2/2019









Σήμερα στη Γλώσσα  προχωρήσαμε στο μάθημα ‘’Κοντά στο τζάκι΄΄ ( ΒΜ 24-25)  και κάναμε το 91ο Φυλλάδιο Γλώσσας.
Επίσης, κάναμε ασκήσεις στο κίτρινο τετράδιο .

Στα Μαθηματικά  κάναμε τις ασκήσεις στο τετράδιο εργασιών (σελίδες 14-15) καθώς και δύο ασκήσεις στο πράσινο τετράδιο.

Για αύριο οι μαθητές έχουν τα εξής:
 Αντιγραφή τις λέξεις (3 φορές) ->  το τζάκι , το τζάμι , η τζαμαρία.
Ανάγνωση (ΒΜ σελίδα 24) -> Κάνει πολύ κρύο … ο Σαμπέρ.
Άσκηση στο πράσινο τετράδιο.

Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2019

ΕΚΔΡΟΜΗ - ΜΟΥΣΕΙΟ ΑΚΡΟΠΟΛΗΣ!!!!!














ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 20/2/2019






Σήμερα στη Γλώσσα κάναμε στο τετράδιο εργασιών τις ασκήσεις(ΤΕ σελίδες 22-23) και το 90ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά  κάναμε ένα επαναληπτικό Φυλλάδιο.

Για αύριο οι μαθητές έχουν τα εξής:
  • Αντιγραφή τις λέξεις (3 φορές) ->  ο σπάγκος , το αγκάθι , η αγκαλιά.
  • Ανάγνωση (ΒΜ σελίδα 22) -> Μην τον αγγίζεις … ταμπελίτσα.
  • Κοιτάω την άσκηση 1 του 90ου Φυλλαδίου Γλώσσας για να μπει μια παρόμοια άσκηση κάτω από την ορθογραφία.


Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2019

ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ - ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ!!!!!






Ας κάνουμε λίγο εξάσκηση στις προσθέσεις και τις αφαιρέσεις!!!!!!














ΠΑΡΑΜΥΘΙ!!!!!!

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 18/2/2019





Σήμερα στη Γλώσσα προχωρήσαμε στο μάθημα ‘’Μην αγγίζετε! Έχει αγκάθια!’’ (ΒΜ σελίδες 22-23) και κάναμε το 89ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά προχωρήσαμε στο Κεφάλαιο 35 και κάναμε το 82Ο Φυλλάδιο Μαθηματικών. Τέλος , κάναμε 2 ασκήσεις  με προσθέσεις στο πράσινο τετράδιο.

Για Τετάρτη οι μαθητές έχουν τα εξής:
  • Αντιγραφή τις λέξεις (3 φορές) ->το  φεγγάρι , ο άγγελος , το σφουγγάρι.
  • Ανάγνωση (ΒΜ σελίδα 22) -> Ύστερα τα παιδιά …. το κλειδί.
  • Κοιτάω την άσκηση 4 του 89ου Φυλλαδίου Γλώσσας έτσι ώστε να μπει παρόμοια άσκηση κάτω από την ορθογραφία.


Παρασκευή 15 Φεβρουαρίου 2019

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 15/2/2019











Σήμερα κάναμε ασκήσεις στο Τετράδιο Πρώτης Γραφής.

Στα Μαθηματικά κάναμε στο τετράδιο εργασιών τις ασκήσεις στη σελίδα 12 καθώς και το 80ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

Για Δευτέρα οι μαθητές έχουν τα εξής:
  • Ανάγνωση (ΤΕ σελίδα 21 την άσκηση 2).
  • Αντιγραφή (3 φορές) τις λέξεις -> το λάστιχο , το κατσαβίδι , η βούρτσα.
  •  88o Φυλλάδιο Γλώσσας
  • 81Ο Φυλλάδιο Μαθηματικών




ΚΑΛΟ ΣΑΒΒΑΤΟΚΥΡΙΑΚΟ!!!!

Πέμπτη 14 Φεβρουαρίου 2019

ΓΛΩΣΣΑ- ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 14/2/2019






Στη Γλώσσα κάναμε στο τετράδιο εργασιών τις ασκήσεις (ΤΕ σελίδες 20-21) καθώς και το 87ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Στα Μαθηματικά προχωρήσαμε στο Κεφάλαιο 34: Μονάδες – Δεκάδες (ΒΜ σελίδες 14-15) και κάναμε το 79ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

Για αύριο οι μαθητές έχουν τα εξής:
  • Ανάγνωση (ΒΜ σελίδα 20) -> Έφεραν και μια… η Μαρίνα.
  • Αντιγραφή τη φράση (3φορές) -> Ο βάτραχος είναι μέσα σε ένα αστείο παπούτσι



Τετάρτη 13 Φεβρουαρίου 2019

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 13/2/2019










Στη Γλώσσα προχωρήσαμε στο μάθημα ‘’Ο παπουτσωμένος χιονόδρακος’’ (ΒΜ σελίδες 20-21) και κάναμε το 86ο Φυλλάδιο Γλώσσας.

Επίσης , κάναμε μια άσκηση στο κίτρινο τετράδιο γράφοντας δικές μας λεξούλες που έχουν μέσα τσ.

Στα Μαθηματικά κάναμε στο τετράδιο εργασιών τις σελίδες 11-12 καθώς και το 78ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.
Επίσης , κάναμε προσθέσεις  στο πράσινο τετράδιο.

Για αύριο οι μαθητές έχουν τα εξής:
  • Ανάγνωση (ΒΜ σελίδα 20) -> Τα παιδιά … παπούτσια.
  • Αντιγραφή τις λέξεις -> το τσουβάλι , η πετσέτα , το παπούτσι.
  •  Άσκηση  3 από το 86ο Φυλλάδιο Γλώσσας.
  • Κοιτάω την άσκηση 2 από το 78ο Φυλλάδιο Μαθηματικών  έτσι ώστε να μπει μια παρόμοια άσκηση κάτω από την ορθογραφία.


Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2019

ΓΛΩΣΣΑ - ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ 12/2/2019













Στη Γλώσσα κάναμε στο τετράδιο εργασιών τις ασκήσεις (σελίδες 16-17) καθώς και 2 ασκήσεις στο 85ο Φυλλάδιο Γλώσσας .

Στα Μαθηματικά προχωρήσαμε στο Κεφάλαιο 33: Οργάνωση συλλογών – Αριθμοί μέχρι το 50 (ΒΜ σελίδες 12-13) και κάναμε το 77ο Φυλλάδιο Μαθηματικών.

Για αύριο οι μαθητές έχουν τα εξής:
  •   Ανάγνωση (τετράδιο εργασιών , σελίδα 17)-> Κείμενο άσκησης 3.
  •   Αντιγραφή τη φράση (3 φορές) -> Σκύλοι , οι καλύτεροί  μας φίλοι.
  • Άσκηση 1 και 3 από το 85ο Φυλλάδιο Γλώσσας.